من دوستم منشی سونو گفت 30 هفته خیلی خوبه
من ۳۰ هفته رفتم
من ۲۸ هفته و ۵ رفتم امروزم دکتر بودم برا هفته دیگه مجدد سونو رشد نوشته
بین ۲۸ تا ۳۲ میتونی بری دکتر من گفت ۳۲ برو
۳۲ برو به نظرم بهتره
من میخام چهار شنبه برم ک میشم سی هفته
بله درسته الان اکثرا گفتن ۲۸ هفته خوبه برم
همون ۲۸هفته برو که اگه خدایی نکرده وزن بچه پایین بود بهت مکمل بدن بتونی وزنش ببری بالا
من ی بار 28هفته رفتم
امروزم میخوام برم
۳۰ هفته
بمون۳۲هفته برو
دکتر برا من ۲۸ هفته نوشته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.