خانما ۲۸ هفته یا ۲۹ هفته یا ۳۰ هفته برم سنو رشد بهترین هفته کدومه؟

۱۲ پاسخ

من دوستم منشی سونو گفت 30 هفته خیلی خوبه

من ۳۰ هفته رفتم

من ۲۸ هفته و ۵ رفتم امروزم دکتر بودم برا هفته دیگه مجدد سونو رشد نوشته

بین ۲۸ تا ۳۲ میتونی بری دکتر من گفت ۳۲ برو

۳۲ برو به نظرم بهتره

من میخام چهار شنبه برم ک میشم سی هفته

بله درسته الان اکثرا گفتن ۲۸ هفته خوبه برم

همون ۲۸هفته برو که اگه خدایی نکرده وزن بچه پایین بود بهت مکمل بدن بتونی وزنش ببری بالا

من ی بار 28هفته رفتم
امروزم میخوام برم

۳۰ هفته

بمون۳۲هفته برو

دکتر برا من ۲۸ هفته نوشته

سوال های مرتبط

مامان وطن مامان وطن هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان آرتمیس 🩷 مامان آرتمیس 🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان رقیه🍓🐣 مامان رقیه🍓🐣 هفته سی‌ویکم بارداری