سلام غذاش یکم کمه
از ۱۸ ماهگی که میتونی از شیر بگیری دیگه
غذا خوب نمیخوره؟
اره بهش خیلی وقته شیر خشک نمیدم بجاش شیر گاو میدم
یعنی شیر گاو رو بجای شیرخشک میخوره؟؟؟؟
موندم چطوری از شیر بگیرمش
میگم وقتی اب میریزم تو شیشه شیر پس میده بهم میگه شیر بده ماما😁😁
من پسرمو یک ماهه از شیر گرفتم ،غذاخوردنش خیلی بهتر شده ولی وزنش زیاد نشده،ژنتیک هم خیلی تاثیر داره تو وزن بچه ،خیلی حساس نباش،شیرگاو نمیدونم خوبه یا نه ولی من روزی دوبار شیر خشک میدم،هرچند که خیلییی کم میخوره ،ولی ماست و دوغ رو دوست داره.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.