خانوما اومدم آنومالی برام دعا کنید همه چی خوب باشه

۱۲ پاسخ

هزینه ش چقدر شد؟

به امید خدا وبه سلامتی،دعاگوی شما و همه هستم

هزینه انومالی چقدرع

انشاالله که همه چیز عالی پیش میره به امید خدا 🤲🤲💜لطفا برای ماهم دعا کن نی نی هامون سالم باشه بعد اون جنسیتی باشه که میخواهیم 🤲🤲🤲🤲

ایشالله که همه چیز خوب پیش بره واست عزیزم❤️

ایشالله ک خوبه همه چی

انومالی واجبه ینی برا همه میگن باید بریم؟

ایشلا همه چی خوب خوب 🥰

ان شاالله که همه چی خوبه عزیزم
کدوم سونوگرافی رفتی؟؟
هزینه ها چطوره؟

انشالله ک همچی اونطور ک میخای پیش بره

عزیزم دلم حتما که همه چی خوب پیش می‌ره چه لحظه شیرینی واسه ما. اقدامی هم دعا کن 😍

انشالله که خوبه امیدت بخدا باشه

سوال های مرتبط

مامان کسرا و کارن مامان کسرا و کارن هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان ܩَــہ🌙ـوا🐣✨️ مامان ܩَــہ🌙ـوا🐣✨️ هفته بیست‌ونهم بارداری