۴ پاسخ

یکم تف میدم بوش ک بلند شد یکم شیره بهش میزنم ی کوچولوهم دارچین وپودرهل بعد‌ک از داغی افتاد با مغزیجات دلخوه گرد میکنم‌میذارم یخچال سفت بشه میشه ی کنجدبار خوشمزه کنار چایی براخودمونم عالیه برابچه هام میانوعده ی مقوی

روی کاچی،فرنی،کیک،خرما،موز،نون و پنیر میریزم

کنجدوبو میدم با خرمای نرم شده قاطی میکنم بعد گردو میذارم لای خرما گرد میکنم میدم روزی ۴تا دونه میخورم

روی بستنی روی خرما داخل پنکیک میتونی استفاده کنی براش

سوال های مرتبط