مامانا چرا درد واژن خوب نمیشه
دایم سمت چپ واژنم درد دارم

۳ پاسخ

منم از اول بارداری اینجوریم خواهر 😭دیگه کلافه شدم فک کنم میگن اونایی که جنسیت نی نی شون دخمله به این درد دچارن فقط

منم این جوری هستم

شاید زیاد سرپا بودی

سوال های مرتبط

مامان یکی یدونم🩵🐣 مامان یکی یدونم🩵🐣 هفته بیست‌ونهم بارداری