۲ پاسخ

بهش پلارژین بده برای آبریزش هم هرچیزی که همیشه میدادی بده
اگر بدتر شد ببر د‌کتر.عناب هم خیلی خوبه دم کنی

اگر علائم دیگه داشت حتما ببر دکتر
والا منم نمیدونم میشه آب زد یا نه من نذاشتم از دیروز آب بخوره به جای واکنسش. هردفعه میخوام از بهداشت بپرسم‌یادم میره
اتفاقا با اینکه شب قبلش بردم حموم ولی الان حموم لازمه ولی نمیدونم ببرم یا نه

سوال های مرتبط