خانما زایمانم طبیعی بود برای بهبودی بخیه هام چیکارکنم؟

۳ پاسخ

من طبیعی بود بخیه خوردم خودمو با آب خالی میشورم بخیه هام خوبه

بعد دستشویی قشنگ خودتو خشک کن و پد تو زود زود عوض کن
با بتادین نباید بشوری زخم هی تازه میشه ،به داروخونه بگو خودشون بهت یه مایع میدن برا شستشو،اسمشو یادم رفته
ولی من هیچی استفاده نکردم ، تا۳۵روزگی همش افتاد.

عزیزم فقط دامن پا کن چون هوا گرمه روزی دوبار خودتو با بتادین بشور و خشک کن و سشوار بکش
روزی دوبار هم دود عنبر نسا بده یعنی ده روزه خوب میشی زود بخیه هات میفته جوش میخوره

سوال های مرتبط