من طبیعی بود بخیه خوردم خودمو با آب خالی میشورم بخیه هام خوبه
بعد دستشویی قشنگ خودتو خشک کن و پد تو زود زود عوض کن
با بتادین نباید بشوری زخم هی تازه میشه ،به داروخونه بگو خودشون بهت یه مایع میدن برا شستشو،اسمشو یادم رفته
ولی من هیچی استفاده نکردم ، تا۳۵روزگی همش افتاد.
عزیزم فقط دامن پا کن چون هوا گرمه روزی دوبار خودتو با بتادین بشور و خشک کن و سشوار بکش
روزی دوبار هم دود عنبر نسا بده یعنی ده روزه خوب میشی زود بخیه هات میفته جوش میخوره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.