بچه منم رفلاکسیه بش شیرخشک ای ار میدادم و هنوز هم میدم بش شربت دومپریدون میدادم رفلاکسش کم شد و ازینا واکسن ۶ماهگیش شروع کردم هنو تو مرحله فرنی و حریره هستم .با شیر پاستوریزه درست میکنم .وقتی زود شروع کردی خودت خسته میشی
چرا اینقدر زود غذا میدین
دکتر میگف وقتی از اتمام۶شروع میکنی باید تا یکماه یه وعده بدی
چه برسه شما کاز ۴شروع کردی فعلا زوده واس چند وعده دادن
دكتر پسر منم از ٤ ماه شروع كرد گفت ٣ وعده و يك ميان وعده هر وعده هم در حد نهايت ٩ قاشق چايخوري
۴ماه زود نیست؟
الان چند وقته رفته تو پنج ماه من هنوز جرعت ندارم شروع کنم اخرای شش شروع میکنم به حریره درست کردن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.