عزیزم من ماهی که باردار شدم هیچ علامتی از تخمک گذاری نداشتم هیچ ترشحی نداشتم فقط روزای تخمک گذاری یه عالمه پیاده روی میکردم سمت راست دلم یکم درد میکرد با خودم میگفتم از راه رفتن زیاده با نا امیدی رفتم سونو بدم بببینم چرا من این ماه اصلا علامت تخمک گذاری ندارم با خودم میگفتم بعد این همه دارو حتما جواب نداده تخمکمم خوب نبوده یا کیست شده وقتی سونو شدم دکترم گفت تخمکت ازاد شده حتما رابطه داشته باش و خداروشکر اون ماه باردار شدم
کیت تخمک گزاری از داروخونه تهیه کن از روزی که گهواره زده شروع کن ازساعت ۱۱تا هشت شب یه ساعت مشخص برای همه کیتات تعیین کن مثلا ۱۱یا ...هر روز یه کیت بردار با ادرارت روبریز تو یه لیوان یک بار مصرفی چیزی کیت رو ب مدت پنج تا شش ثانیه نگه دار توش تا اون قسمت فلشی ک داره ببر تو ادرار هر روزی که دیدی دوتاخط پررنگ شبیه هم افتاد یا حالت بیشتر خط دوم پررنگ تر از خط اول شد اقدام کن اقدامتم یک روز قبل تخمک گزاری خود تخمک گزاری و روز بعد تخمک گزاری خطا باید زیر پنج دقیقه مثل بی بی بیوفته اگر خط دوم خیلی کمرنگ یا اصلا نیوفتاد تخمک گزاری کنسله توجه اینکه روز تخمک گزاری گهواره با روز تخمک گزاری شما فرق داره عقب جلو و ثابت نیست و اینکه به علائم بدنتون دقت کنین ترشح زیاااد ؛پرانرژی بودنتون ؛میل به رابطه جنسی ...نشونه تخمک گزاریه
عزیزم من که اصلا متوجه نمیشم علائمم چیه با کیت متوجه شدم دفعه آخر ولی اگه فاصله بین پریودیات هرچی هست تقسیم بر دو کن به دست میاد
چندم سیکلته امروز ؟
انقد بهش فکر نکن همیشه که علائم نداره عزیزم خودتو درگیرش نکن فقط اقدام کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.