من مرتضی اشرفی رو اصلا دوست نداشتم. آقابزرگ بعضی جنساش خوبه و بعضی واقعا بنجله باید بگردی توش چیز خوب پیدا کنی. عبدل اباد رفتم قیمتش با اقا بزرگ تو یه رنج بود ولی جنساش بهتر بود. خیابون بهار هم قیمتا نجومی بود فقط دو دست لباس مهمونی خریدم چیزی نشد بخرم انقد که گرون بود
من رفتم آقا بزرگ بعد رفتم عبدل آباد که کاش از اول رفته بودم عبدل آباد
من اقابزرگ رفتم اصلا خوب نبود جنساش درحد معمولی بودو بی کیفیت
برو اقا بزرگ من همه خریدامو از اونجا کردم
اقا بزرگ پن رفتم قیمتاش خیلی مناسبه ب نسبت بقیه جاها.ولی انتظار جنس تاپ و خیلی معرکه هم نداشته باش.معمولیه جنساش.برای خرید یه سری لوازم خوبه ب نظرم
هیچکدوم جانم
نی نی پوش 🥹😍 خیلی خوبه
هردو بنجلن و گرون الکی
برو عبدل اباد
اشرفی اصلا هیچی نداره
اقا بزرگ رفتم نرمال بود عااااالی نبود
باید بچرخی جنس خوب و بد داره داخلش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.