مامانای یزدی ازمایش گلوگز کجا انجام دادید؟؟هزینش چقدر شد؟؟

۲ پاسخ

برو بهداشت برات بنویسه آزمایشگآ خود مرکزبهداشت رایگان انجام میده

رفتم ازمايشكاه ٤تومن ولي هنو انجام ندادم

سوال های مرتبط

مامان حلماجون 🩷👧🏻🧿 مامان حلماجون 🩷👧🏻🧿 روزهای ابتدایی تولد
مامان شکوفه سیب🌸 مامان شکوفه سیب🌸 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان جوجه رنگیم🐥🎀🩷 مامان جوجه رنگیم🐥🎀🩷 هفته بیست‌وهشتم بارداری