۷ مورد مهمترین نکات خرید شیشه شیر نوزاد

بهمن ۱۴۰۲ | زمان مطالعه : ۹ دقیقه
مهمترین نکات خرید شیشه شیر نوزاد

شیشه شیر نوزاد یکی از مهمترین وسایلی است که باید در لیست خرید برای پدر و مادرهای جدید قرار داشته باشد. اما برای خرید شیشه شیر ، باید به چند نکته توجه کرد.

قیمت شیشه

خرید شیشه شیر نوزاد ممکن است بالا باشد، اما به هیچ عنوان از کیفیت آن قربانی نکنید. ممکن است گاهی اوقات شیشه‌های گران قدرت دارای کیفیت بالاتر باشد، اما نکتهٔ مهمی که در زمینه خرید شیشه شیر نوزاد وجود دارد، این است که برای خرید بهترین شیشه نیاز به تحقیق و بررسی دارید.

ماده شیشه

قبل از خرید، مطمئن شوید که شیشه شیر از مواد ایمن و سالم ساخته شده است. یکی از بهترین مواد برای شیشه‌های شیر نوزاد، شیشهٔ سخت بدون BPA (بیسفنول A) است که بهداشتی بوده و روی سلامتی نوزاد شما تاثیر منفی نمی‌گذارد.

حجم شیشه

حجم شیشه شیر باید مطابق با نیاز نوزاد شما باشد. در صورتی که نوزادتان خیلی میل نمی‌کند و تعداد خوراک‌هایی که در یک بار می‌خورد کم است، شیشه کوچک و با حجم کمتر مورد استفاده قرار می‌گیرد.

شکل شیشه

شکل شیشه شیر نوزاد می‌تواند به انتخاب نوزاد در مصرف شیر کمک کند. بعضی از شیشه‌ها، دارای پستانک شبیه سینه مادر هستند که باعث می‌شود نوزاد با راحتی بیشتری از آن استفاده کند. 

*در این مقاله بخوانید بهترین پستانک برای نوزاد کدام است

سهولت تمیز کردن شیشه

تمیز کردن شیشه شیر نوزاد در دوران رشد و تغییرات جسمانی نوزاد بسیار حائز اهمیت است. برای این منظور، بهتر است شیشه‌های قابل تمیز کردن و شستشو باشند تا بتوان آنها را به راحتی و با کیفیت خوب تمیز کرد.

پیشنهاد برند شیشه شیر

شیشه شیرهای فلیپس اونت ، یکی از بهترین برند های شیشه شیر می باشد که تمامی نکات بالا را درست رعایت کرده و یکی از پرفروش ترین شیشه شیر های حال حاضر می باشد.

توجه کنید که برندهای شیشه بسیار فراوان هستند،اما این برند یکی از بهترین برندهایی هست که می توان نام برد.