زمان انجام سونوگرافی آنومالی

آواتار مامان 🌸💞Ali💞🌸 مامان 🌸💞Ali💞🌸 🌸💞Ali💞🌸 ۷ سالگی
اگه سونوی انومالبت خوب باشه نه عزیزم دیگه نداریم ت ... ادامه پاسخ
آواتار مامان آرسام مامان آرسام آرسام ۷ سالگی
اره اجی همون موقعه هاست
آواتار مامان متین مامان متین متین ۷ سالگی
عزیزم جنسیت جنین رو ۱۳ هفتگی حدس میزنن ولی صددرصد ... ادامه پاسخ
آواتار مامان نینی کوچولو مامان نینی کوچولو نینی کوچولو هفته بیست‌وششم بارداری
سلام،اگر انجام بدی بهتره.خیالت از بابت رشد و سلامت ... ادامه پاسخ
آواتار مامان رادمهر و رهام مامان رادمهر و رهام رادمهر و رهام ۷ سالگی
18 تا 22 عزیزم وقت داری
آواتار مامان رادمهر و رهام مامان رادمهر و رهام رادمهر و رهام ۷ سالگی
نه عزیز بزار 18 هفته برو
آواتار مامان rayan مامان rayan rayan ۶ سالگی
سلام عزیزم من ازمایش اولم اوکی بود دکتر گفت از تار ... ادامه پاسخ
آواتار مامان رضا مامان رضا رضا ۶ سالگی
توی غربالگری اول یعنی ان تی، که یه سونو و یه آزمای ... ادامه پاسخ