۴ پاسخ

اره مشکلی نداره برعکس خیلی خوبه

بیشتر تو نه ماه خوبه واسه دهانه رحم که باز بشه

سلام بله عزیزم ولی هرچه کمتر بهتر به پهلو یا ایستاده بهتره

بله عزیزم‌میشه ولی کمترش کنید و اروم باشه..پوزیشنتون رو ب روی پهلو قرار بدید

سوال های مرتبط

مامان محیا فسقلی مامان محیا فسقلی ۶ ماهگی
مامان موچی❤️ مامان موچی❤️ ۱ ماهگی