اره از اول همینطوری بوده
یعنی چی یعنی بریزی داخل؟
از ۳۷, ۳۸ ب بعد
مگه لازمه🙄
چطوری رابطه دارین وافعا
من از اولش داشتم
منکه از اول تا الان داشتم خدارو شکر مشکلی هم پیش نیومده
به چه دلیل لازمه ?
من از اول داشتم امیدوارم چیزی پیش نیاد تا اینجا که همه چی خوب بوده
دگ از آخرای۳۶ باید شروع کنی
۳۷فکر کنم
از ۳۷ به بعد
سوال منم هست
اخرای ۳۶
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.