خانوما از چند هفته رابطه جنسی بدون جلوگیری باید داشت

۱۴ پاسخ

اره از اول همینطوری بوده

یعنی چی یعنی بریزی داخل؟

از ۳۷, ۳۸ ب بعد

مگه لازمه🙄

چطوری رابطه دارین وافعا

من از اولش داشتم

منکه از اول تا الان داشتم خدارو شکر مشکلی هم پیش نیومده

به چه دلیل لازمه ?

من از اول داشتم امیدوارم چیزی پیش نیاد تا اینجا که همه چی خوب بوده

دگ از آخرای۳۶ باید شروع کنی

۳۷فکر کنم

از ۳۷ به بعد

سوال منم هست

اخرای ۳۶

سوال های مرتبط

مامان دلوین ❤ مامان دلوین ❤ هفته سی‌وششم بارداری
مامان رهام و برسام مامان رهام و برسام هفته سی‌وهفتم بارداری