۱۱ پاسخ

شاید رحمت داره باز میشه

همه نوشتن ۳۷
من نمیدونم چرا حس میکنم ۳۷ دیگه بچه توو بغلمه🫠😆😆

من ندارم میدونم اگه باشه خیلی کار راحت تر میشه اما متاسفانه خشک خشکم🫣

از الان .برای بعضیا جوابه من فعلا دارم تغییری ندیدم

من از سه ماه به بعد رابطه بدون جلوگیری داشتم الانم دارم هفته ای سه الی چهار بار هم رابطه داشتم و خداروشکر تا الان مشکلی نداشتم نه من نه بچه😉

از الان

۳۷

از ۳۷

۳۸به بعد

۳۷.

از ۳۷هفته به‌ بعد عزیزم

سوال های مرتبط

مامان رهام و برسام مامان رهام و برسام هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان مهوا مامان مهوا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان بنیامین تو دلی مامان بنیامین تو دلی هفته دهم بارداری