۱۰ پاسخ

دیکه جونی ب آدم میمونه؟!
ن والا

هفته ای ی بار بزور

الان دیگه ناز کن خواهر آخ و اوخ کن استراحت کن.منم سر بچه اولم تا۳۶ هفته رابطه داشتم.ولی الان دیگه میگم که سخته و کمرم درد میگیره

من که اصلا این کار رو توی بارداری نمیکنم

زایمان طبیعی میخوای ؟
هر چقد توان داری بزن که خوب میزنی 😁

بدون جلوگیری و رابطه عمیق زایمان زودرس میده

الان ۳۶ هفته ای ب نظرم اشکالی نداره

البته قبلش هم ب نظرم مشکل نداره
خانوما تو این برنامه مبگن خوب نیس

راحت باش عزیزم تاجایی‌ که‌ همسرگرامی‌ جون داره😂

با جلوگیری رابطه داشته باش

هیچی.منی دهانه رحم نرم میکنه

هرچقد بتونید😅

سوال های مرتبط

مامان مهوا مامان مهوا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان رهام و برسام مامان رهام و برسام هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان جوجوصورتی🩷 مامان جوجوصورتی🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری