دیکه جونی ب آدم میمونه؟!
ن والا
هفته ای ی بار بزور
الان دیگه ناز کن خواهر آخ و اوخ کن استراحت کن.منم سر بچه اولم تا۳۶ هفته رابطه داشتم.ولی الان دیگه میگم که سخته و کمرم درد میگیره
من که اصلا این کار رو توی بارداری نمیکنم
زایمان طبیعی میخوای ؟
هر چقد توان داری بزن که خوب میزنی 😁
بدون جلوگیری و رابطه عمیق زایمان زودرس میده
الان ۳۶ هفته ای ب نظرم اشکالی نداره
البته قبلش هم ب نظرم مشکل نداره
خانوما تو این برنامه مبگن خوب نیس
راحت باش عزیزم تاجایی که همسرگرامی جون داره😂
با جلوگیری رابطه داشته باش
هیچی.منی دهانه رحم نرم میکنه
هرچقد بتونید😅
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.