۷ پاسخ

منی ک سزارینم و دوماهع ممنوع کردم😂😂😂

ولی من هنوزم میترسم

یکی دوبار

منم هفته ی دوبار بدون جلوگیری

شاید یه سوالی کنم روم میخندین😁جلو گیری یعنی چه؟

هر وقت وقت بشه داریم دیگه بدون جلوگیری
در هفته ۳ باری میشه

من با جلو گیری دارم هفته یه بار

سوال های مرتبط

مامان رهام و برسام مامان رهام و برسام هفته سی‌وهفتم بارداری