۳ پاسخ

سلام،اگر انجام بدی بهتره.خیالت از بابت رشد و سلامتیش راحته.جنسیتشم قطعی بهت میگن.ولی ندی هم چیزی نمیشه

برا سلامتی بچه خیلی خوبه میفهمی

عزیزم دل بخواهیه اگ دوستداشته باشی میتونی بدی .ولی اگ انجام بدی دیگ خیالت راحته ک نی نی کوچولوت کلیه و معده و سیستم عصبی و پهلوهاش و سیستم اسکلتیش سالمه.واینکه میفهمی ک دختره یا پسر

سوال های مرتبط

مامان مامان نویان آیهان مامان مامان نویان آیهان روزهای ابتدایی تولد