۳ پاسخ

قطره آهن لیپوزوفر بی اس کی موجب پیشگیری از کم خونی کودکان و جلوگیری از سیاه شدن دندان ها می شود. در نوزادان و کودکان تا سن سه سالگی برای رشد و تکامل مغز و همچنین تولید گلبول های قرمز، نیاز حیاتی به قطره آهن وجود دارد. اطلاعات لازم برای زمان شروع قطره آهن در نوزادن را میتوانید در لینک مربوطه مطالعه کنید.

فقر آهن در طولانی مدت می تواند باعث ایجاد مشکلاتی در رشد فیزیکی، تکامل عصبی، ذهنی، شناختی و رفتاری و حافظه کودکان شود.

لیپوزوفر یک قطره مکمل آهن است که در آن یون آهن در داخل لایه فسفولیپید و استرهای سوکروز اسید های چرب قرار گرفته است و لیپوزوم های حاوی آهن به صورت دست نخورده از روده جذب می شوند. پایداری آهن در فرمول لیپوزومال بهتر است. از آنجا که آهن درون ساختار لیپوزومی به راحتی از طریق سلول های دیواره روده جذب می شود، جذب و فراهمی زیستی آن نیز بهبود یافته است و به علت عدم تماس مستقیم مولکول های آهن با دستگاه گوارش، فاقد عوارض گوارشی شایع آهن می‌باشد. گاهی نوزادان به دلیل طعم بعد قطره آهن دچار استفراغ بعد از قطره آهن میشوند که چون این قطره طعم خوبی دارد، این اتفاق کمتر رخ میدهد. همچنین مشکل متداول قطره آهن که دندان را سیاه می‌کند، در این قطره وجود ندارد.

با تمامی این تفاصیل اگر کودک شما میلی به خوردن قطره لیپوزوفر ندارد، در اینجا می‌توانید با مارک‌های مختلف قطره‌ی آهن آشنا شده و قطره آهن خوش طعم پیدا کنید.

از دیگر برندهای محبوب و پرطرفدار مکمل آهن می‌توان به قطره آهن سیدرال و پودر فرامکس اشاره کرد. همچنین شربت آدزیر یک شربت مولتی ویتامین بوده که حاوی ویتامین‌ها و املاح مورد نیاز کودک است.

برگرفته از: behroo165.com

 

ببخشیداین قطره آهن چه طعم هایی داره یا فقط باطعم تافی شیری هست؟؟؟؟

سلام، بله من به پسرم میدم خیلی دوس داره و با میل میخوره

سوال های مرتبط

مامان کیانا🤍🧿 مامان کیانا🤍🧿 ۸ ماهگی