۳ پاسخ

عزیزم اگر سابقه سقط یا لکه بینی نداشته باشی نزدیکی هیچ مشکلی نداره تا ماه اخر

سلام عزیزم اگ لکه بینی نداشته باشی ک مشکلی نداره

تواینترنت خوندم تاماه شش یاهفت میشه ولی بعدش چون زمان زایمان نزدیک میشه نبایدنزدیکی کرد بچه میاد پایین ممکنه زودتر ازموعد زایمان بشی ولی ماه اخر خوبه کمک میکنه ک بچه بیاد پایین

سوال های مرتبط

مامان هانیل مامان هانیل هفته سی‌ویکم بارداری
مامان معجزه مامان معجزه هفته پانزدهم بارداری