سلام خانوما تو بارداری نزدیکی دارین؟

۸ پاسخ

دارم ولی عمیق نه سطحی

آره من دکترم بهم گفت میتونی نزدیکی داشته باشی مشکلی نداره
البته تا وقتی که لکه بینی و درد نداشته باشی حین رابطه
زیادم خوب نیست هفته ای یبار

من برای دوتا بارداریم داشتم چون خداروشکر مشکلی نداشتم ولی با احتیاط و پوزیشن رو پهلو

سلام نه

اره چون مشکلی نداشتم و دکتر بهم اجازه داده بود و خیلی آروم مواظب بودم

نه اصلا

سلام خیر

من توی بارداری اولم داشتم

سوال های مرتبط

مامان قلبم مامان قلبم هفته سی‌وششم بارداری
مامان جوجه طلایی مامان جوجه طلایی هفته سی‌ویکم بارداری
مامان ماهلین مامان ماهلین روزهای ابتدایی تولد
مامان ایلیا مامان ایلیا هفته بیست‌وششم بارداری
مامان گل پسرم 🩵 مامان گل پسرم 🩵 ۷ ماهگی
مامان مامان معجزه خدا مامان مامان معجزه خدا هفته بیست‌وچهارم بارداری