خانم‌ها شما در طول بارداری نزدیکی دارین یا ن

۱۱ پاسخ

از قبل هم بیشتر دارم 😄

به هیچ وج

اوایل داشتیم الان نه درد و استرس اجازه لذت نمیده

ما از اول بارداری نداشتیم تا دیروز که دوبار داشتیم 😂

داریم

من از اول روز بارداری داشتم ۶ هفته بودم تازه هی داشتم برا بارداری اقدام میکردم نگو من باردار بودم 🤣🤣🤣🤣🤣🤣الانم دارم

اصلا حسشو ندارم من کلا از بین رفته😁😁😁

من کم مثلا هر دو هفته یبار اونم از ۱۴ هفته به بعد قبلش اصلا

سه ماه اول میگن نداشته باشید بعدشم اگ جفتت پایین نباشه میتونی

هفته ای یبار آره

با سلام
3 ماه پاکم

سوال های مرتبط

مامان قلبم مامان قلبم هفته سی‌وششم بارداری
بابای دایان بابای دایان هفته سی‌ونهم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته بیست‌وششم بارداری
مامان هانی مامان هانی هفته سی‌ویکم بارداری