۵ پاسخ

قطره پدی لاکت یک داروی سین بیوتیکی متشکل از سه باکتری مفید است که با مکانیسم‌های خاصی مثل تشکیل لایه محافظ روی سلول‌های پوششی روده، مانع استقرار عوامل بیماری‌زا در روده شده و همچنین با افزایش پادتن‌ها موجب تقویت سیستم ایمنی می‌شود. به طور کلی این قطره برای درمان مشکلات مختلفی تجویز می شود؛ از درمان اسهال و پیشگیری از یبوست گرفته تا درمان دل درد، نفخ، رفلاکس و از همه مهمتر کولیک که کودکان زیادی با آن دست و پنجه نرم می‌کنند. این قطره از زمان تولد تا دو سالگی برای نوزادان تجویز می‌شود و مشخص شده که تاثیرگذاری بالایی هم دارد. خوشبختانه پدی لاکت تداخل دارویی خاصی ندارد اما مصرف آنتی بیوتیک‌ها می‌تواند تاثیرگذاری آن را کاهش دهد. بنابراین باید آنتی بیوتیک را با فاصله‌ی 3 تا 4 ساعت نسبت به آنها مصرف کنید.

کولیک ایز داروی خوراکی دیگری است که ماده‌ی اصلی آن سایمتیکون است و به طور ویژه برای دفع گازهای حبس شده در بدن و رفع مشکل نفخ و کولیک در نوزاد استفاده می‌شود. خوشبختانه این دارو هم تداخل دارویی خاصی ندارد و از این رو مصرف آن در کنار پدی لاکت به صورت همزمان نمی‌تواند برای کودک مشکلی ایجاد کند. با این حال پیشنهاد ما این است که از مصرف خودسرانه‌ی داروها خودداری کنید و حتماً زیر نظر پزشک نسبت به درمان کودک خود اقدام نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قطره پدی لاکت می‌توانید به مقاله قطره پدی لاکت مراجعه کنید تا در مورد مصرف این قطره اطلاعات بیشتری کسب کنید.

کولیک ایز و درمان نفخ

سلام عزیزم من ب دخترم هم گریپ میکسچرمیدم هم پدی لاکت همزمان باهمم میدم برعکس خوابش خیلی خوب شده

ن عزیزم دکتر ب دخترم پدی لاکت داده بود با سگاگریپ هرروز بدم..بعدکولیکید گرفتم دکترشم گف بده با اهورانینی

سلام من هر سه اینارو استفاده میکنم برای دخترم.
کولیکز و پدی لاکت از ۸ روزگی میدم
گریپ میکسچر رو تازگی شروع کردم وقتی یک ماهش شد.
پدی لاکت در طولانی مدت جواب میده دل دردهای دخترم در این ۴۶ روز بهتر شده خدارو شکر.هروقت تمام میشه خودم میگیرم مفید بوده براش ولی کولیکز رو مجبوری میخوره بدخوره.
اثرش بد نبوده.روزانه میدم این دوتارو.
گریپ میکسچر رو در زمان درد میدم زود جواب میده خدارو شکر.

سلام خانوم ها ممنون میشم جواب سوالم رو بدین پسرم کولیک داره خیلی هم بیشتر روزا دل دردداره گرمیچر خارجی بهش میدم با پد لاکت به نظرتون برای کولیکش ضرر نداره دکتره گفت ندم پدلاکت بدم ولی فایده نداره گرمیچر خوردنی فقط آروم میشه

سوال های مرتبط

آواتار مامان هسته🍋 مامان هسته🍋 هسته🍋 ۷ ماهگی
بهش بیبی کر بده، من کلا فقط به دخترم بیبی کر دادم، ... ادامه پاسخ