الکی واسه چی داده چ دکتر احمقییییی اول اینک زیر یک ماه هیچ چیز جز شیر نباشید بخوره مگر اینک دکتر تشخیص بده کولیک شدید داره نده ب نظرم اصلا ببر ی متخصص اطفال خوب
احتمالا رفلاکس داره که بالا میاره
پدی لاکت که پروبیوتیک هست و معمولا میگن تا ۴ ماه یا ۶ماه استفاده بشه
کولیکز هم اگه کولیکش خوب شده دیگه نمیخواد
اکثرا بچه ها کولیک دارن تا 6 ماهگی یا بیشتر دکتر هم از اول نوشته که بچه اذیت نشه چون منم بچه ای ندیدم کولیک نداشته باشه
اگه حس میکنی بچه دل درد داره بهش بده اگه دل درد نداره و اذیت نیست بهش نده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.