۶ پاسخ

منم اول مثل تو فکر میکردم وقتی رفتم دکتر باهاش صحبت کردم به همون یدونه قانع شدم و خدارو هزار بار شکر الان به یدونه بچه نمیتونم برسم چه برسه دوتا همزمان

بله احتمال سندرم دان هست

منم عاشق دوقلوام

بله گلم .
زیر نظر پزشک بهتره .احتمال داره در اثر تحریک این دارو ها چندتا تخمک همزمان آزاد بشه
دوقلو هم خیلی سخته .بارداری خطرناک
تولد وزن کم بچه ها
سختی های زیاد بعدش

مگه قرصش هم است

خب برو دکتر میدونی مگه چ قرصی بخوری

سوال های مرتبط

مامان 💜تاج سرم💜 مامان 💜تاج سرم💜 ۲ سالگی
مامان ساحل خانم مامان ساحل خانم ۲ سالگی
مامان اهورا و 🍒 مامان اهورا و 🍒 هفته چهاردهم بارداری
مامان دوقلو ها مامان دوقلو ها ۳ سالگی