۳ پاسخ

اگر تشخیص داده شده که بیش فعالی داره واقعا بایستی ببرین پیش روانپزشک کودک تا متناسب با لول و سن دارو تجویز بشه
اما اگر صرف تحرک و شلوغیهاش میگین سرخوددارو مصرف نکنین مضره واقعا.
بیش فعالی دنیای متفاوتیه با شلوغی کردن و تحرک

ببر دکتر

اگر قابل کنترل هست باید فست فود و پفک و اسمارتیز و شکلات حذف کنی و بزاری بیشتر با خاک و آب بازی کنه و بیشتر انرژیش تخلیه بشه
در کل بچه ها تا قبل یازده سال اکثرا شلوغ هستند

سوال های مرتبط

مامان جوجو ممد مامان جوجو ممد هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان شهرزاد و نخودی مامان شهرزاد و نخودی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان پرنسس🎀 مامان پرنسس🎀 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان محمد مامان محمد هفته هفدهم بارداری