بچها این برفکه یا بخاطر شیر؟؟

تصویر
۹ پاسخ

ن این برفک نیست از شیر هست داخل دهنش مونده اینطور شده
واسه پسر من ۳ روزه از روی زبونش پاک شد اونم خیلی بود یه لایه بزرگ

بچه منم همینه ،فکرنمیکنم برفک باشه

شیره.

این اصلا زخم و برفک نیست بچه منم همینه. رفلاکس داره پنیرک برمیگردونه یه کمش رو زبون میمونه

شیره عزیزم برگردونده

عزیزم بچه منم اینجوری بود بخاطر شیر بود بعد چند روز خوب شود

فقط سریع رسیدگی کن ببر دکتر اگه برفک بود من بردک دکتر بیسواد گفت برفک نیست شیره باعث شد برفکا عفونی شه تبدیل به افت شه بچم هلاک شد انقدر درد داشت با دست افتاشو میکند خون پر میشد تو دهنش
ساده نگیر اصلا ولی قطرشو بگیری ۲سوته خوب میشه

اگه فقط رو زبونه برفک نیست اگه از تو رو لپاش ولثه هاشم هست و دست میرنی پاک نمیشه برفکه

عزیززززم 🥺 این برفکه گلم

سوال های مرتبط

مامان پناه هانا هنا مامان پناه هانا هنا ۶ ماهگی
مامان دلسا و پارسا💙 مامان دلسا و پارسا💙 ۱ ماهگی
مامان ماهلین کوچولو🎀 مامان ماهلین کوچولو🎀 ۲ ماهگی
مامان توت فرنگی🩷😍🧚 مامان توت فرنگی🩷😍🧚 ۵ ماهگی
مامان کیانا و پونه مامان کیانا و پونه هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان Elara مامان Elara ۷ ماهگی