۱۳ پاسخ

ن بابا ماله شیره برفک کجا بود

کنار دهنش و بالای دهنشو چک کن . اگه نبود اون سفیدا مال شیره انشالله

اگ برفک باشه حلقش تو سقف دهنش بیشتره و درد داره موقع شیر خوردن

نه عزیزم این رد شیره نگران نباش

ولش کن هر چی که هست بگیر اون زبونشو بوووس کن

برفکه

چقدر نازه خدا حفظش کنه..شبیه نوزادی دختر منه چقدرر

وااااای خداااااا😂😂😂😍😍😍😍
من غش کردم واسه زبونت که😂❤️
توروخدا بگو چجوری زبونشو اوردی بیرون 😂🧿❤️

چجوری قانعش کردی زبونشو بیاره بیرون😁😁

والا بچه ما ازاول سفید بودهنوزنم هست تازه سفیدتر شده

ببین مال جوجه منم اینجوری بود،شیر نمیخورد چند ساعت جیغ میزد فک کردم برفکه،بردم دکتر گفت رد شیره با شیشش قهره که نمیخوره،گفت برفک رو لوه هاشم سفیدی میزنه ،سفیدی هایی که با دست پاک نشن،الان زبون دخملم کلا اینجوریه،قربون زبون کوگولیه نینیت برم 🥰رد شیره

ماله پسر منم همینجوره

ببین اگه تا ۱ساعت بعد شیر از بین نره یعنی برفکه اگه بره نیس

سوال های مرتبط

مامان مهدی🐥فاطمه زهرا🐥 مامان مهدی🐥فاطمه زهرا🐥 ۱۶ ماهگی
مامان پناه هانا هنا مامان پناه هانا هنا ۶ ماهگی
مامان دلسا و پارسا💙 مامان دلسا و پارسا💙 ۱ ماهگی
مامان ماهلین کوچولو🎀 مامان ماهلین کوچولو🎀 ۲ ماهگی
مامان کیانا و پونه مامان کیانا و پونه هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان حسین مامان حسین ۱۰ ماهگی
مامان مهراد مامان مهراد ۷ ماهگی