۹ پاسخ

بچت برفک گرفته شدید

برفکه قطره بگیر بزن براش

عزیزم با دستمال و یا گاز تمیز رو زبونش بکش اگر پاک شد از شیرته و اگر جدا نشد برفکه و درمانش قطره نیستاتینه که دوز و تایمش رو نمی‌دونم و از دکتر یا داروخانه بپرس

دکتر گفت با ی گاز استریل یا چوب بستنی بکش روش اگر پاک بشه راحت شیره اگر پاک نشه و زوری پاک کنی زیرش قرمز باشه برفکه

اینم برفکه
سینتو بشور موقعه شیر دهی
قطره بگیر بزن خوب بشه اون درد می‌کنه میسوزه ک گریه میکنن

شیرم بخورن همینجوری میشه زبونشون

نستاتین واقعا عالیه

عزیزم من از نیستاتین استفاده کردم خلی خوبه

دکترما گفت برفک به لثه میزنه
زبون طبیعیه
شیر مادر بخوره میره
یا به مرور میره
منم زبون بچم سفیدک داشت فکر میکردم برفکه

سوال های مرتبط

مامان دلسا و پارسا💙 مامان دلسا و پارسا💙 ۱ ماهگی
مامان ماهلین کوچولو🎀 مامان ماهلین کوچولو🎀 ۲ ماهگی