این شربت تا کی تاریخ داره سر درنمیارم

۳ پاسخ

سوسپانسیونش ک اماده کردی تت دوهفته مصرف نشد بریز دور

هروقت بازش کردی تا دو هفته میشه استفاده کرد

این.

تصویر

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین ۹ ماهگی
مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی ۱۶ ماهگی
مامان پسری‌ودختری 🧿 مامان پسری‌ودختری 🧿 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان اشکان مامان اشکان ۱ سالگی
مامان فسقلی مامان فسقلی ۱۷ ماهگی
مامان مامان دو قلو ها مامان مامان دو قلو ها ۱۱ ماهگی
مامان آیدا🩷 مامان آیدا🩷 ۱۶ ماهگی