۱۰ پاسخ

ن مشکلی نداره. اتفاقا خوبه برای لانه گزینی. ایشالا ک ب حق همین ماه مبارک مثبت بشی بیای خبر خوشحالی بدی🥰🥰

عظیمیه کرج

کسی ای وی اف نشده

انشالله علائم بارداریه😍

نه من خیلی خوردم فقط تمیز بشورش

رویش عظیمیه .دکتر عرب

هزینش 80ملیون

انشا الله .برام دعا کنید 10روزه فقط خوابیدم

انشاا... که بارداری عزیزم.کدوم مرکز ای وی اف انجام دادی؟

عزیزم هزینه ای وی اف چقدر شد؟

سوال های مرتبط

مامان ابالفصل مامان ابالفصل هفته چهارم بارداری
مامان ریحانه مامان ریحانه هفته پنجم بارداری
مامان معجزه خدا💚 مامان معجزه خدا💚 هفته دوازدهم بارداری
سلام خانوما من امروز ۱۳ انتقالمه
لکه بینی لانه گزینی ندارم برای همین میترسم نگرانم چیکارکنم؟

ماه قبل۱۲ پریود شدم الان ۴ روز تاخیر دارم ...
اما بازم میگم نکنه از داروها باشه
سینه هام سنگین شدن دوسه روز دردپریودداشتم پای چپم درد
می‌کرد نمیدونم یعنی به این علائم دلخوش نکنم!!!!

کسایی که مثبت شدین این علائم رو داشتین!!یچیزی بگین آرومم کنه 🥺🙏



آی وی اف آی وی اف آی وی اف آی وی اف آی وی اف آی وی اف آی وی اف آی وی اف آی وی اف آی وی اف آی وی اف آی وی اف آی وی اف آی وی اف آی وی اف آی وی اف آی وی اف آی وی اف آی وی اف آی وی اف آی وی اف آی وی اف آی وی اف آی وی اف آی وی اف آی وی اف آی وی اف آی وی اف آی وی اف آی وی اف انتقال انتقال انتقال انتقال انتقال انتقال انتقال انتقال انتقال انتقال انتقال انتقال
نوزاد نوزاد نوزاد نوزاد نوزاد نوزاد نوزاد نوزاد نوزاد نوزاد نوزاد نوزاد پوشک پوشک پوشک پوشک پوشک پوشک پوشک پوشک پوشک
شیرخشک شیرخشک نوزاد فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری فرزند پروری