دخترا کسی آزمایش۱۶ هفته داده باید ناشتا باشم یا نه؟

۴ پاسخ

ن ناشتایی نمیخواد فقط غذای چرب نخور سونوی انتی هم ببر باخودت

من دادم نه ناشتایی نمیخواد

ازمایش ۱۶ هفته چیه

ن ناشتای نمی‌خواد فقط سونو ان تی رو حتما با خودتت ببر

سوال های مرتبط

مامان مهدیار وتو دلی مامان مهدیار وتو دلی هفته هفدهم بارداری
مامان نی‌نی مامان نی‌نی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان اركان و جوجه مامان اركان و جوجه هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان یارا و دیار مامان یارا و دیار هفته بیست‌ویکم بارداری