۶ پاسخ

نه عزیزم لازم نیس

نه لازم نیس

نه گلم لازم نیس

واسه غربالگری دومه اینو میدی تقریبا دو هفته بعدش هم سونو انومالی میری

رو نسخم چیزی ننوشته بفهمم چیه فقط نوشته ازمایش

۱۶ هفتگی چه ازمایشی باید بدیم مگه

سوال های مرتبط

مامان مامان ماهلین🤰 مامان مامان ماهلین🤰 ۲ ماهگی
مامان 🩷دختر قشنگم🩷 مامان 🩷دختر قشنگم🩷 ۹ ماهگی
مامان آقایزدان👶🏼🧸 مامان آقایزدان👶🏼🧸 ۸ ماهگی