سلام عزیزان ..برای سونوی انومالی باید ناشتا بود

۷ پاسخ

نه باید غذاتو بخوری

به من گفته بود ناشتا بیا

ن عزیزم

نه به من گفت نوشابه بخور

ن عززیزم ولی ی چیز شیرین قبلش بخور

بمن گف مثانه پرباشه یچیز شیرین واساسی هم بخور من رانی انبه وبستنی خوردم

نه حتما وعده غذایی کامل قبلش بخورید

سوال های مرتبط

مامان بهار خانوم مامان بهار خانوم هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان ني ني🧸 مامان ني ني🧸 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان دختری 💖 مامان دختری 💖 هفته بیستم بارداری