مامانا برای سونوی انومالی باید ناشتا بود ؟

۳ پاسخ

نه ناشتا لازم نیست
من عصر بود رفتم سونو

نه عزیز قشنگ غذاتو بخور بعد آبمیوه شیرین بگیر قبل از سونو بخور

خیرررر برعکس باید یچیز شیرین بخوری

سوال های مرتبط

مامان بهار خانوم مامان بهار خانوم هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان ني ني🧸 مامان ني ني🧸 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ویکم بارداری
مامان گیسو مامان گیسو هفته سی‌وهفتم بارداری