برای انومالی باید ناشتا باشم؟

۵ پاسخ

نه عزیزم بخور صبحانه ،من که کلا غروب آنومالی دادم ، قبلشم رانی و بیسکوییت خوردم که خواب نباشه .خداروشکر بیدار بود 🥰

سلام آنومالی فقط سنو یا آزمایش هم داره؟؟

سلام نه من عصر رفتم نیاز نیست ناشنا باشین

ن صبونه بخور ی چیز شیرینم ببر قبلش بخور بچه بیدار باشه

نه بابا صبحانه ی کامل بخور

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته سی‌ام بارداری
مامان کوچلو مامان کوچلو هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان گل پسر مامان گل پسر هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان کوچلو مامان کوچلو هفته سی‌وپنجم بارداری