برای انومالی باید ناشتا باشم؟؟

۵ پاسخ

نه قبل ازمایش باید چیز شیرین بخوری. اگه بچه پشتش باشه ممکنه چند بار بگه بری ابمیوه بخوری اب بخوری مثانه روپر و خالی کنی تا بالاخره جاش درست شه. اینو میگم که اگه هی فرستادت بیرون نگران نشی. من خیلی نگران شده بودم بعد فهمیدم. طبیعیه

نه برعکس باید چیز شیرین بخوری بچه بیدار شه

ن نیازی نیس ناشتا باشی

😂😂نه فداتشم

نهههه

سوال های مرتبط

مامان گیسو مامان گیسو هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌ام بارداری
مامان کوچلو مامان کوچلو هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان گل پسر مامان گل پسر هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان کوچلو مامان کوچلو هفته سی‌وپنجم بارداری