سلام برای غربالگری دوم باید ناشتا بود

۴ پاسخ

ن این اشتباه رو نکن منم کردم بچم زیاد تکون نمی‌خورد

غربالگری ها ناشتایی نداره اصلا

نه عزیزم

نه گلم

سوال های مرتبط

مامان کنجد مامان کنجد هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان نینی کوچولو 🎀 مامان نینی کوچولو 🎀 روزهای ابتدایی تولد
مامان ني ني🧸 مامان ني ني🧸 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وسوم بارداری
مامان حسین وعلی اکبر مامان حسین وعلی اکبر هفته سی‌وهشتم بارداری