سلام واژنم تیر می‌کشه خیلی برای چیه

۸ پاسخ

منم همینم واژنو کشاله هاش

چون بارداری

منم به روز تیر میکشید اما فرداش خوب شد،برای همون نگران نشدم،احتمالا رحم در حال بزرگ شدنه و باعث درد تو بعضی از قسمتها میشه

منم دیشب اینطوری شدم نوشته بود بخاطر موقعیتیه که جنین قرار گرفته

مال منم درد میگیره خیلی

یه حالت بدیه نمیتونم تکون بخورم

مال من درد میگیره

منم چند روزه اینجوری میشم نمی دونم طبیعیه یا نه

سوال های مرتبط

مامان طنین مامان طنین ۴ ماهگی
مامان سویل مامان سویل هفته چهلم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان جواهر💎 مامان جواهر💎 هفته سی‌ام بارداری
مامان آرشاوین🤎🐻🦋 مامان آرشاوین🤎🐻🦋 ۵ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان 🩷دخملیم 🩷 مامان 🩷دخملیم 🩷 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان 💙پسرم💙 مامان 💙پسرم💙 هفته بیست‌ونهم بارداری