سایز ۶
من سایز ۴ معمولی میبندم
سایز ۶میبندم ده کیلو و نیمه پاهاش تپله
سایز ۶ چسبی
من ۴ شورتی میبندم خوبه
من مولفیکس سایز ۴میبندم ۵مای بیبی گرفتم بزرگه نبستم براش بچم ۹کیلوهستش .
برا رستا هم ۵ بزرگه حتی با زیردکمه هم بد دیده میشه ۴+ هم رد میندازه نمیدونم چیکار کنم
من دخترم خیلی لاغر4معمولی میبندم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.