۸ پاسخ

سایز ۶

من سایز ۴ معمولی می‌بندم

سایز ۶میبندم ده کیلو و نیمه پاهاش تپله

سایز ۶ چسبی

من ۴ شورتی میبندم خوبه

من مولفیکس سایز ۴میبندم ۵مای بیبی گرفتم بزرگه نبستم براش بچم ۹کیلوهستش .

برا رستا هم ۵ بزرگه حتی با زیردکمه هم بد دیده میشه ۴+ هم رد میندازه نمی‌دونم چیکار کنم

من دخترم خیلی لاغر4معمولی میبندم

سوال های مرتبط

مامان خانوم خانوما مامان خانوم خانوما ۱۶ ماهگی