۹ پاسخ

من از 10 ماهگی 6 میبندم
خط نمیندازه خوبه
وزن پسرمم الان 9.900

من ۶ دارم میبندم چندروزه سایز لباسش ۴۰

وای من استرس گرفتم پس من چرا مای بیبی ۳ می‌بندم
همتون ۵ و ۶ میبندید
دخترمم ۱۰ کبلوئه

من ۶ میبندم

سایز لباسی دخترم ۳۵-۴۰
اما مای بیبی شورتی سایز ۵میبندم

من ۶گرفته بودم باز پنج کرفتم

آره من.. سایز لباسش ؟ ۳۵
اکثر وقتا ولی ۴۰ میگیرم یکم آزاد باشه براش

خیلی بزرگه

من ۶ میبندم منظورت وزنه؟ 😂

سوال های مرتبط

مامان سید کارن مامان سید کارن ۱ سالگی
مامان خانوم خانوما مامان خانوم خانوما ۱۶ ماهگی