من از 10 ماهگی 6 میبندم
خط نمیندازه خوبه
وزن پسرمم الان 9.900
من ۶ دارم میبندم چندروزه سایز لباسش ۴۰
وای من استرس گرفتم پس من چرا مای بیبی ۳ میبندم
همتون ۵ و ۶ میبندید
دخترمم ۱۰ کبلوئه
من ۶ میبندم
سایز لباسی دخترم ۳۵-۴۰
اما مای بیبی شورتی سایز ۵میبندم
من ۶گرفته بودم باز پنج کرفتم
آره من.. سایز لباسش ؟ ۳۵
اکثر وقتا ولی ۴۰ میگیرم یکم آزاد باشه براش
خیلی بزرگه
من ۶ میبندم منظورت وزنه؟ 😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.