۷ پاسخ

من ک از 4 ماهگی سایز 4 میبندم هنوزم اندازشه
مای بیبی چسبی نداره اماشورتی آره داره

اره عزیزم سایز هفت داره

من چسبی سایز ۷ گرفتم

اره چسبی داره

مای بیبی شرتی سایز هفت داره

یعنی ۷ شده سایز پسرتون؟چون من کلی ۶ رفتم خریدم به این زودی قراره کوچیک شه؟😂

سوال منم هس

سوال های مرتبط

مامان دلوین مامان دلوین ۱۴ ماهگی
مامان قندعسل مامان قندعسل ۱۴ ماهگی
مامان قندعسل مامان قندعسل ۱۴ ماهگی
مامان هانا مامان هانا ۱۴ ماهگی