من دخترم ۹ کیلوعه سایز ۴ پلاس میبستم ک الان ۴ جدید تقریبا اندازه همونه
بستگی ب رون پای بچه داره
من 5میبندم بزرگه یکم
نرمالش ۴ است ولی به جسه بچه هم ربط داره
عزیزم ببین بستگی به بچت داره یکی بچش رون های تپل تری داره مجبوره ۶ ببنده یکی کوچیک تره ۵ میبنده
۴+
مولفیکس ۵
من از ۷ ماهگی سایز ۶ میبندم
الان یکم داره کوچیکش میشه ۷ ک اصن نیست نمیدونم چیکار کنم
5سایز
۶عزیزم
سایز۵
سایز 5عزیز
سایز ۵
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.