۱۲ پاسخ

من دخترم ۹ کیلوعه سایز ۴ پلاس میبستم ک الان ۴ جدید تقریبا اندازه همونه

بستگی ب رون پای بچه داره

من 5میبندم بزرگه یکم

نرمالش ۴ است ولی به جسه بچه هم ربط داره

عزیزم ببین بستگی به بچت داره یکی بچش رون های تپل تری داره مجبوره ۶ ببنده یکی کوچیک تره ۵ میبنده

۴+

مولفیکس ۵

من از ۷ ماهگی سایز ۶ میبندم
الان یکم داره کوچیکش میشه ۷ ک اصن نیست نمیدونم چیکار کنم

5سایز

۶عزیزم

سایز۵

سایز 5عزیز

سایز ۵

سوال های مرتبط

مامان خانوم خانوما مامان خانوم خانوما ۱۶ ماهگی