خانوما کسی تیروئید بچش تکرار کرده؟؟؟

۲ پاسخ

اره من تکرار کردم دوبار بهداشت از کف پا گرفت ی بار هم بردم ازش ازمایش گرفتم

برای من گفته دوبار تکرار کن چون خودم ترویدمو برداشتم یکیو گرفتم هنوز زنگ نزدن یکی دیگه مونده دهم

سوال های مرتبط