سرماخوردگی باردارم حالم بده خیلیییییییی بد

۵ پاسخ

دمنوش ۷تخم.استیاموفن ساده.مرتب مایعات بخور

مرتب آب‌نمک ولرم قر قره کن.
شربت ابلیمو و عسل غلیظ بخور.
مایعات شیر گرم و چایی زیاد بخور

فقط شربت دیفن هیدرامین قرقره کن من ک خوب شدم امیدوارم شماهم زود خوب بشید

آبجوش بخور واسه گلو درد
استامینوفن ساده بخور واسه بدن درد

الهی
دمنوش بپرس ببین میتونی بخوری؟
دمنوش کاکوتی بخور

سوال های مرتبط

مامان دوتا عشق مامان دوتا عشق هفته هفدهم بارداری