بچه ها من اینقدر فقط شکم دارم طبیعیه؟ لاغرم

تصویر
۱۵ پاسخ

شکمت پایین فکر کنم پسر بارداری

منم همینم

من دارم نوزده هفته میشم انقدرم

خوش ب حالت من همین الانش شکمم انقده 😭😭😭

😂من هفته ۲۰ام انقدر دارم

مث منه اندازش
فقط برا من پایین نیست
بالاتره

من تازه شکمم اینقدر شده
احتمالا نفخ نداری ؟؟

ماشالله خوبه من ایقد ندارم

من همینم ندارم 😶

کوچولوعه دیگه . خیلی خوبه .

اره بنظرم که طبیعیه

فک کنم نی نی دختره

عزیزم‌من‌۸۰‌کیلوم ۶ماهمه باز شکمم از تو‌کوچیک تره

من همینم ندارم

اره خوبه

سوال های مرتبط

مامان تیتون 🩷 مامان تیتون 🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان 🩵رادمهر و پریمهر 🩷 مامان 🩵رادمهر و پریمهر 🩷 ۱۰ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وسوم بارداری