۶ پاسخ

من موز وگلابی وسیب رو داخل میکسر خودش می ریزم بعد میدم

با دست

من له میکنم باقاشق بهش میدم گاهی بایکم ماست ترکیبش میکنم

چرا من میترسم به دخترم موز بدم

خودشو له میکنم با قاشق میدم

داخل میوه خوری یا با دست میدم

سوال های مرتبط

مامان آرون مامان آرون ۱۲ ماهگی
مامان سید محمد مامان سید محمد ۱ سالگی
مامان مهراد مامان مهراد ۱۱ ماهگی