سلام به همه طول سرویکس تا هفته چندم مهمه؟؟

۵ پاسخ

شما هنوز هردوهفته چک میشید؟؟
دکتر نگفت تا کی باید شیاف بزنید؟؟؟

۳۱ خوبه اره مال من چون پایین اومده بود واژینال هر دوهفته تکرارکردم

شما سونو واژینال دادید مشخص شد..من قبل عید شکمی دادم گفت ۳۱ هست

چون طول سرویکسم ک اومده بود پایین هر شب شیاف میزارم باهفته به دونه آمپول یکم استخوان واژنم درد میکنه میگم نکنه باز اومده پایین

تو هفته ی شما دیگ مهم نیس

سوال های مرتبط

مامان پسر کوچولو 💙 مامان پسر کوچولو 💙 ۴ ماهگی
مامان ایلهان مامان ایلهان ۷ ماهگی
مامان پاستیل🍡🍼 مامان پاستیل🍡🍼 ۲ ماهگی
مامان لیام مامان لیام ۲ ماهگی
مامان فندق

 💕 مامان فندق 💕 ۱۲ ماهگی
مامان اَبرا🤰 مامان اَبرا🤰 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان ثمین جان 🫀✨ مامان ثمین جان 🫀✨ هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۲ ماهگی
مامان سید کوچولو مامان سید کوچولو ۶ ماهگی
مامان مهیار👶🏻 مامان مهیار👶🏻 ۵ ماهگی