۵ پاسخ

من خودم میزنم عزیزم خیلی راحته مستقیم میزنم به بازو

من از روز اول از رو برگه تو آمپول خوندیم شوهرم برام‌ میزنه درمانگاه اینام نرفتم

اره بروبهداشت بزنه بعدنگاه کن خودت دیگه بزن خیلی اسونه

یه بار برو بهداری بزنه بعدش دیگه یاد میگیری.

خودت میتونی بزنی یکبار یکی بهت آموزش بده تمام

سوال های مرتبط

مامان سورنا مامان سورنا ۸ ماهگی
مامان گوگول دختری مامان گوگول دختری ۱۲ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۶ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وچهارم بارداری